בתור אנשי מקצוע, סוכני ביטוח, אנחנו רוצים להבטיח שכל הזמן יהיו לנו פגישות, אנחנו רוצים להבטיח שכל הזמן תהיה לנו פרנסה. זה לא פשוט, הרי לא כל אחד רוצה לעשות ביטוח, ובטח לא כל הזמן.
בכל זאת, ישנם כלים להבטיח שתהיה לנו אפשרות להציע ביטוחים. יותר נכון, אנחנו יכולים להשתמש בכלים שונים בשביל להרחיב את החשיפה שלנו באופן ממוקד כך שנוכל לייצר פגישות ביטוח. צריך להדגיש, הכוונה לפגישות שיש בהן סיכוי למכור פוליסה, לא פגישות שהלקוח כלל איננו מעוניין ואין מאחוריהן שום דבר ממשי.
במובנים רבים, כל התחום של קידום ושיווק דיגיטלי מבוסס על המטרה הזאת, קניית פגישות ביטוח. כלומר, כל המטרה של הפרסום באינטרנט, בין אם זה דרך אתר שאנחנו מקימים, גף נחיתה, פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק, וכל דרך אחרת של פרסום ושיוווק, נועד לדבר אחד, לגרום לגולשים שאנחנו רוצים למכור להם ביטוח והם מעוניינים בביטוח, לפנות אלינו. ברגע שאנחנו מצליחים להגיע אל אותם אנשים ולייצר את הקשר הזה, אז השלב הבא, קרי מכירת פוליסה, כבר הופך להיות הרבה יותר פשוט ונגיש, שכן הם ירצו בכך, סביר להניח. הרי הם פונים אלינו בשביל זה.
כיצד זה מתבצע בפועל
בעיקרון, בשביל למכור פוליסות ביטוח, אנחנו צריכים לייצר כלים שיאפשרו לנו להגיע אל לקוחות באופן ממוקד, ספציפי. כאמור, אין טעם לפנות אל לקוח שאיננו מעוניין כלל או מעוניין אך לא במוצר שאנחנו מוכרים. אנחנו יכולים לייצר כלים שיאפשרו לגולש להיחשף אלינו ולמוצרים שאנחנו מוכרים, וכך אנחנו יכולים להגיע אליו בקלות ולהציע לו את מה שיש לנו.
זה יכול להתבצע דרך פרסום ממוקד בגוגל, דרך פרסום ממוקד בפייסבוק, בניית אתר שמקודם ספציפית על ביטויים אשר פונים אליו, אנחנו יכולים לייצר פרסומים במקומות אליהם אנשים שמחפשים ביטוח גולשים ועוד ראו באתר של חברת לירות דיגיטל.
לפני סיום נדגיש, זה לא תהליך פשוט, הוא דורש מחקר מקיף, אך אם מצליחים לנטר נכון את המידע, אזי שבסופו של מידע נוכל להפיק תוצאה איכותית ורלוונטית עבורנו.